Acum: 3 °C
Astazi:
Max: 6 °C
Min: 1 °C
Maine:
Max: 6 °C
Min: -2 °C
STIRI NATIONALE & EXTERNE
Reclama la "Rom" a dat lovitura la cel mai important festival de profil
Articol de Alexandra StefanescuAgentia de publicitate McCann Erickson Romania a castigat, luni seara, doua Grand Prix-uri la festivalul de publicitate de la Cannes, cea mai importanta competitie de profil, pentru campania "Noul Rom". McCann Erickson devine astfel prima agentie din Romania care castiga Grand Prix la Cannes.
Totodata, aceasta este prima data cand Romania obtine o astfel de distinctie la cea mai importanta competitie de profil, potrivit adage.com.
Agentia a reusit sa isi adjudece Grand Prix-ul la categoria "cea mai buna lansare/ relansare de produs", precum si pe cel de la categoria "brand building".
La festivalul Cannes Lions, McCann Erickson are sapte nominalizari la patru sectiuni: direct (doua categorii - "fast moving consumer goods" si "traffic & brand building"); promo & activation (doua categorii - "best new product launch/re-launch or multi-product promotion at retail" si "food and non-alcoholic drinks"); PR (doua categorii - "consumer goods, including FMCG and household products" si "best launch/ re-launch") si media (categoria "best use of integrated media").
"E o premiera si asta ne bucura cel mai tare. Castigam rar, dar atunci cand o facem obtinem premii importante. Nu ne oprim aici, vom mai lua si alte premii pana cand se termina festivalul", a spus Bogdan Enoiu, directorul general McCann Erickson citat de Pro Tv.
Reduceri & Promotii
Vezi Reduceri & PromotiiNewsletter
Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri zilnic via email