ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
04-09-2015, ora 16:11

Motivul pentru care majoritatea logo-urilor companiilor din industria fast-food includ culoarea rosie

Articol de Madalina Irimia
Majoritatea logo-urilor de companii din industria fast-food includ cel putin un element de culoare rosie, iar unele sunt dominate de aceasta. Multi cred ca aceasta culoare creste apetitul si ii determina pe oameni sa intre in magazine pentru a cumpara ceva.

Stiinta nu prea sustine aceasta teorie. Studiile au ratat ca rosul stimuleaza mintea, poate creste ritmul cardiac si este asociat cu activitatea. Mai mult, genereaza un raspuns viguros si atrage atentia repede. Dar asta nu inseamna ca aceasta culoare iti creste apetitul, transmite Business Insider.

Potrivit Marketo, o companie de marketing, logo-urile de culoare rosie sunt recomandate pentru companii din industriile alimentara, auto, IT si agricultura. Este nerecomandata pentru industriile: medicala, bunuri de uz casnic.

Explicatia este ca aceasta culoare a devenit, de-a lungul timpului, asociata cu industria fast-food.

In studiile de laborator s-a demonstrat ca oamenii beau mai putin suc dintr-un pahar rosu decat dintr-unul albastru si mananca mai putin dintr-o farfurie rosie decat din una albastra sau alba.

Totusi, culorile asociate cu o companie sunt importante. Un studiu din 2006, publicat in jurnalul Management Decision, arata ca decizia de cumparare este influentata, in proportie de 62-90%, de culori.

O alta cercetare arata ca rosul este asociat cu Craciunul, o perioada fericita din viata majoritatii oamenilor, iar culoarea genereaza emotii pozitive.

Sursa: gandul.info
     
Tag-uri: logo, companii, rosu
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii