Acum: 3 °C
Astazi:
Max: 6 °C
Min: 1 °C
Maine:
Max: 6 °C
Min: -2 °C
STIRI NATIONALE & EXTERNE
Miliardara la 12 ani. Produsele create de ea au innebunit generatia Apple
Articol de Madalina IrimiaLa numai 12 ani, Willa Doss, acum o adevarata vedeta printe prietenii sai, a intrat pe piata cosmeticelor pentru adolescenti, ca sa acopere, spune ea, un mare gol din piata.
Tanara antreprenoare, care si-a lansat in luna martie propria linie pentru ingrijirea pielii, are deja 17 produse in magazine precum Target, dar si in farmaciile Clyde din New York.
Preturile cremelor, 100% naturale, pornesc de la 1.75 dolari pentru masca din castraveti si ajung pana la 15 dolari pentru crema de soare “Face the Day”.
Cu denumiri atractive, cum ar fi “Be Brilliant”, si cu un ambalaj care te duce cu gandul putin la Disney si Hello Kitty, produsele prezinta potential, cred analistii.
Marca Willa a luat nastere dupa ce pustoaica a realizat ca majoritatea companiilor producatoare de cosmetice se adreseaza unei clientele mai in varsta, formulele produselor acestora fiind prea grele si iritante pentru copii. Asa s-a hotarat sa creeze un tratament pentru cosuri, un sapun de fata si creme hidratante, speciale pentru pielea sensibila a preadolescentilor.
Willa a fost ajutata in tot acest business si de chimisti, dermatologii si make-up artisti, iar ambalajele le-a creat cu mama ei, Christy Prunier, alaturi. Tot aceasta din urma i-a dat sugestii si la realizarea site-ului Willa Skincare.
Adolescenta si-a rugat apoi prietenii sa participe la numeroase focus grupuri, disecand si discutand cum si de ce a fost neglijat acest segment de piata.
Companii precum Johnson & Johnson si Clearasil au creat produse pentru bebelusi, dar segmentul preadolescentilor a fost complet neglijat.
Mama Willei a explicat pentru New York Post : “Aceasta este generatia Apple – sunt inclinati spre design. Am vrut ca produsele sa fie accesibile dar si dorite.”
“Este placut sa vezi o fata de 12 ani care vrea sa arate ca o fata de 12 ani “, a mai spus Christy Prunier, care a garantat ca produsele vor ramane naturale.
Despre ea, Willa spune ca este doar un copil, insa prietenii si lantul de magazine Target care are de gand sa distribuie produsele brandului in toata reteaua lor in urmatorii ani cred ca este un antreprenor de succes.
Cu banii castigati din aceasta linie de ingrijire a corpului si cu mosternirea lasata de parinti, Willa va duce sigur o viata linistita d.p.d.v financiara. Este deja miliardara la varsta de 12 ani.
Sursa: incont.ro
Foto: antena3.ro
Reduceri & Promotii
Vezi Reduceri & PromotiiNewsletter
Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri zilnic via email