A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1713868528.8155.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Institutul Reuters: Tendintele anului 2016 in domeniul social-media
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
15-01-2016, ora 13:12

Institutul Reuters: Tendintele anului 2016 in domeniul social-media

Articol de Cristian Amariei
Robo-jurnalisti, telefoane mobile inteligente care se pot plia si pot functiona sub apa, evolutia "razboiului" dintre creatorii de continut online si programele pentru blocarea reclamelor pe site-uri sau directia spre care se indreapta social-media reprezinta doar o parte dintre domeniile ale caror tendinte pentru anul 2016 sunt analizate de Institutul Reuters pentru Studiul Jurnalismului (Reuters Institute for the Study of Journalism) in cadrul analizei "Journalism, Media and Technology Predictions 2016".

O echipa extinsa de cercetatori din cadrul Institutului Reuters, alaturi de colaboratori,au analizat evolutia domeniului digital inregistrata in 26 de tari.

"Cunoastem cu certitudine faptul ca aceleasi tendinte tehnologice au implicatii diferite de la tara la tara. Digital News Project are drept obiectiv o mai buna intelegere a acestor diferente", a declarat directorul de cercetare din cadrul Institutului Reuters, dr. Rasmus Kleis Nielsen.

Retelele de socializare si aplicatiile de mesagerie au devenit relevante pentru din ce in ce mai multi utilizatori in cursul anului trecut. Facebook a atins in 2015, pentru prima oara, 1 miliard de accesari unice pe zi. Instagram a depasit 400 de milioane de utilizatori si, in pofida problemelor sale, Twitter inca se bazeaza pe aproximativ 350 de milioane de utilizatori activi in fiecare luna. intre timp, numerosi utilizatori s-au indreptat spre aplicatiile de mesagerie online pentru ca, in multe tari, aceste servicii sunt gratuite, pe cand serviciile SMS traditionale, oferite de companiile de telefonie mobila, nu. Principalul obiectiv pentru anul in curs asumat deopotriva de aplicatiile de mesagerie si de retelele de socializare va fi sa-i determine pe utilizatori sa-si petreaca mai mult timp conectati la aceste servicii — ceea ce inseamna adica continut mai mult si mai divers dar si reducerea incompatibilitatilor dintre diferitele platforme de socializare.

In afara de concentrarea pe continutul video si dezvoltarea serviciilor de live streaming, despre care am discutat deja, iata la ce ne putem astepta in anul 2016 de la domeniul social-media, conform Institutului Reuters.
     
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii