CURS VALUTAR

1 = LEI

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SPORT
18-08-2016, ora 10:02

Articol de Cristian Amariei
Simona Halep, a patra jucatoare din circuitul WTA, s-a dezlantuit la o conferinta de presa organizata la Cincinnati (SUA)! Inaintea turneului Premier 5 la care are de aparat finala din 2015, Simona a abordat mai multe subiecte delicate, cum ar fi retragerea de la Jocurile Olimpice, situatia tenisului juvenil in Romania sau valurile de critici care o inconjoara atunci cand pierde un meci sau ia o decize controversata.
Simona, despre romanii care nu o apreciaza: "Ei nu stiu ca muncesc din greu in fiecare zi"
Halep si-a continuat razboiul pe care il duce de multa vreme cu haterii din Romania. Deranjata de comentariile rautacioase venite din tara, constanteanca a tinut sa raspunda de aceasta data printr-o declaratie cu tenta ironica: "Romanii care ma critica nu stiu ca muncesc din greu in fiecare zi, nu stiu in ce conditii fac antrenamentele sau ca joc meciuri chiar daca nu ma simt bine din punct de vedere fizic. Ei nu prea realizeaza ce se intampla de fapt pentru ca ei nu vad ce fac. Ei doar vad meciurile si cred ca tot ce fac e sa merg la cumparaturi, ceea ce mai fac cateodata, dar nu atat de des", a spus Simona, citata de site-ul wtatennis.com.
JO de la Rio vazute prin ochii Simonei Halep
Simona, aflata intr-o forma de zile mari dupa cucerirea turneelor de la Bucuresti si Montreal, si-a exprimat regretul pentru absenta de la Jocurile Olimpice, vorbind si despre evolutia mai multor sportivi de la Rio: "Am fost foarte trista ca nu am mers la Rio, dar asa a fost mai bine pentru sanatatea mea. Nu este usor sa calatoresc mult in diferite locuri ale lumii. Jocurile Olimpice au fost senzationale in Romania pentru ca Horia Tecau si Florin Mergea au facut finala la dublu. Sunt trista ca nu am participat, dar ma voi pregati pentru JO de la Tokio. M-am uitat la tot! La gimnastica, Simone Biles este incredibila, l-am urmarit si pe Michael Phelps. M-am uitat si la finala de la tenis, iar Monica Puig a jucat foarte bine, s-a dus acolo sa castige".
"Sunt bucuroasa ca i-am inspirat pe copii sa se apuce de tenis"
Jucatoarea in varsta de 24 de ani a incheiat conferinta de presa cu zambetul pe buze, declarandu-se multumita ca, prin rezultatele ei, a reusit sa atraga copiii catre tenis: "Am auzit ca multi copii au venit la tenis datorita mie... Sunt bucuroasa ca i-am inspirat sa se apuce de tenis. Cred ca este un lucru bun pentru tara noastra, pentru ca in aceste zile ei stau mereu pe tablete si telefoane. Am copii in familie in varsta de doar doi ani care au deja un telefon. Asa ca le-am facut cadou o racheta de tenis in loc de un telefon", a concluzionat Simona Halep, care in turul al doilea de la Cincinnati se va duela cu castigatoarea meciului dintre Yulia Putinteva (Kazahstan, 43 WTA) si Annika Beck (Germania, 44 WTA).
Sursa: prosport.ro

Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!