Campionul mondial en-titre, Sebastian Vettel, a obtinut duminica, in Marele Premiu al Spaniei de la Barcelona, a patra victorie din acest sezon, pilotul echipei Red Bull Renault impunandu-se pentru doar 630 de miimi de secunda in fata lui Lewis Hamilton de la McLaren-Mercedes. Podiumul a fost completat de Jenson Button.
Pilotul echipei McLaren, care la fel ca Vettel a avut patru opriri la boxe, a stabilit cel mai rapid timp cu pneurile PZero Argintii (hard) si l-a atacat pana in ultimul tur pe rivalul sau de la Red Bull. Dupa o cursa de 307,104 kilometri, diferenta dintre cei doi a fost de doar 0,6 secunde. Intre cei doi a fost o diferenta mai mica de o lungime de masina in ultimele 10 tururi, acesta fiind unul dintre cele mai spectaculoase finaluri de cursa din acest sezon.

Jenson Button si Mark Webber. Button si-a adjudecat, in final pozitia a treia in urma unei stragii cu trei opriri la boxe.
Webber a plecat in cursa de pe cea mai buna pozitie a grilei de start cu pneurile PZero Galbene si a folosit la final pneurile de compozitie hard. Toti pilotii din plutonul fruntas au decis sa foloseasca pneurile de compozitie hard la finalul cursei datorita diferentelor de aproape doua secunde pe tur fata de compozitia soft. Noua versiune de pneuri de compozitie hard si-a dovedit rezistenta in aceasta cursa, in comparatie cu versiunea anterioara, durata de viata fiind de aproximativ 25 tururi de cursa.
Urmatoarea intalnire cu Formula 1 este programata in mai putin de o saptamana la Marele Premiu al Principatului Monaco de la Monte-Carlo.
Tag-uri:
Campionul mondial en-titre, Sebastian Vettel, a obtinut duminica, in Marele Premiu al Spaniei de la Barcelona, a patra victorie din acest sezon, pilotul echipei Red Bull Renault impunandu-se pentru doar 630 de miimi de secunda in fata lui Lewis Hamilton de la McLaren-Mercedes. Podiumul a fost completat de Jenson Button.
Pilotul echipei McLaren, care la fel ca Vettel a avut patru opriri la boxe, a stabilit cel mai rapid timp cu pneurile PZero Argintii (hard) si l-a atacat pana in ultimul tur pe rivalul sau de la Red Bull. Dupa o cursa de 307,104 kilometri, diferenta dintre cei doi a fost de doar 0,6 secunde. Intre cei doi a fost o diferenta mai mica de o lungime de masina in ultimele 10 tururi, acesta fiind unul dintre cele mai spectaculoase finaluri de cursa din acest sezon.
,

Jenson Button si
Mark Webber. Button si-a adjudecat, in final pozitia a treia in urma unei stragii cu trei opriri la boxe.
Webber a plecat in cursa de pe cea mai buna pozitie a grilei de start cu pneurile PZero Galbene si a folosit la final pneurile de compozitie hard. Toti pilotii din plutonul fruntas au decis sa foloseasca pneurile de compozitie hard la finalul cursei datorita diferentelor de aproape doua secunde pe tur fata de compozitia soft. Noua versiune de pneuri de compozitie hard si-a dovedit rezistenta in aceasta cursa, in comparatie cu versiunea anterioara, durata de viata fiind de aproximativ 25 tururi de cursa.
Urmatoarea intalnire cu Formula 1 este programata in mai putin de o saptamana la Marele Premiu al Principatului Monaco de la Monte-Carlo.
" title="Stiri despre

Jenson Button si
Mark Webber. Button si-a adjudecat, in final pozitia a treia in urma unei stragii cu trei opriri la boxe.
Webber a plecat in cursa de pe cea mai buna pozitie a grilei de start cu pneurile PZero Galbene si a folosit la final pneurile de compozitie hard. Toti pilotii din plutonul fruntas au decis sa foloseasca pneurile de compozitie hard la finalul cursei datorita diferentelor de aproape doua secunde pe tur fata de compozitia soft. Noua versiune de pneuri de compozitie hard si-a dovedit rezistenta in aceasta cursa, in comparatie cu versiunea anterioara, durata de viata fiind de aproximativ 25 tururi de cursa.
Urmatoarea intalnire cu Formula 1 este programata in mai putin de o saptamana la Marele Premiu al Principatului Monaco de la Monte-Carlo.
">

Jenson Button si
Mark Webber. Button si-a adjudecat, in final pozitia a treia in urma unei stragii cu trei opriri la boxe.
Webber a plecat in cursa de pe cea mai buna pozitie a grilei de start cu pneurile PZero Galbene si a folosit la final pneurile de compozitie hard. Toti pilotii din plutonul fruntas au decis sa foloseasca pneurile de compozitie hard la finalul cursei datorita diferentelor de aproape doua secunde pe tur fata de compozitia soft. Noua versiune de pneuri de compozitie hard si-a dovedit rezistenta in aceasta cursa, in comparatie cu versiunea anterioara, durata de viata fiind de aproximativ 25 tururi de cursa.
Urmatoarea intalnire cu Formula 1 este programata in mai putin de o saptamana la Marele Premiu al Principatului Monaco de la Monte-Carlo.