STIRILE CELE MAI...
IA'SI - Un banc pe zi
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi
Acum: 3 °C
Astazi:
Max: 6 °C
Min: 1 °C
Maine:
Max: 6 °C
Min: -2 °C
STIRI NATIONALE & EXTERNE
SOCIAL
26-04-2015, ora 11:41
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
Experimentul devenit viral pe Internet: ti-ai recunoaste mama daca ai fi legat la ochi?
Articol de Madalina Irimia Compania de bijuterii Pandora a lansat recent un spot publicitar emotionant. Clipul arata cum mai multi copii cu varste cuprinse intre 3 si 9 ani isi recunosc mamele, desi sunt legati la ochi si nu au voie sa comunice cu ele.
Fie ca nu o poti vedea sau nu poti comunica cu ea, mama este persoana speciala din inima fiecaruia dintre noi. Acesta este mesajul pe care compania de bijuterii Pandora il transmite prin intermediul unui spot publicitar recent lansat.
Clipul emotionant are ca protagonisti mai multi copii cu varstele cuprinse intre 3 si noua ani, care au fost legati la ochi, apoi pusi sa-si recunoasca mamele. Doar atingandu-le maine sau chipul, mangaindu-le parul sau simtindu-le parfumul, niciunul dintre cei mici nu a dat gres, scrie adweek.com
Odata publicat pe Internet, clipul a devenit viral. Peste 11,7 milioane de vizualizari a adunat pe YouTube, in vreme ce pe pagina de Facebook a brandului danez a fost urmarit de 16,7 milioane de ori. De asemenea, numarul redistribuirilor pe reteaua de socializare a ajuns la aproape 556.000.
„L-am privit cu lacrimi in ochi”, a marturisit cineva. „E atat de frumos. Lacrimile ii curg pe obraji. Este minunat mesajul”, a mai comentat un alt internaut.
Potrivit sursei citate, spotul a fost regizat de Rasmus Skousen si produs de Malling Publications.
Sursa: gandul.info
Reduceri & Promotii
Vezi Reduceri & PromotiiNewsletter
Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri zilnic via email