In cadrul sedintei extraordinare care a avut loc astazi, 9 mai, la Aeroportul International Iasi, consilierii judeteni au aprobat proiectul de modernizare a aerogarii care prevede construirea unui terminal Schengen.

Cu toate ca initial consilierii au convenit asupra unei suprafete de 500 de metri patrati pe care urma sa fie contruit terminalul, platforma a fost extinsa la presiunea deputatilor USL.
“Aceasta cladire va fi in conformitate cu normele internationale. In actuala cladire care are un spatiu limitat se poate vedea ca in totalitate sunt 712 metri patrati ce trebuie organitati in cele doua fluxuri. Ceea ce se intampla acum reprezinta discomfort, spatiu mult prea mic pentru de exemplu o cursa de 150 de pasageri. Acest terminal va fi folosit pentru plecari si sosiri pentru spatiul Shengen”, a declarat directorul interimar al Aeroportului International Iasi, Gheorghe Corjautanu.
Conform proiectului terminalul va avea 1.210 metri patrati iar pentru realizarea lucrarilor vor fi necesari aproximativ 20 milioane lei.
”Avand in vedere ca va functiona minim cinci ani, cred ca investitia se justifica. Dupa ce vom face celelalte terminale va fi o problema sa vedem ce destinatie dam acestei cladiri. Eu am propus o suprafata de 500 de metri patrati pentru ca dupa parerea mea satisfacea necesitatea procesarii unui numar de pasageri destul de mare. In acest moment avem acesti bani insa erau destinati lucrarilor la pista. Asta e situatia, vom imprumuta probabil mai mult”, a precizat presedintele CJ, Constantin Simirad.
Tag-uri:
In cadrul sedintei extraordinare care a avut loc astazi, 9 mai, la Aeroportul International Iasi, consilierii judeteni au aprobat proiectul de modernizare a aerogarii care prevede construirea unui terminal Schengen.
,

Cu toate ca initial consilierii au convenit asupra unei suprafete de 500 de metri patrati pe care urma sa fie contruit terminalul, platforma a fost extinsa la presiunea deputatilor USL.
“Aceasta cladire va fi in conformitate cu normele internationale. In actuala cladire care are un spatiu limitat se poate vedea ca in totalitate sunt 712 metri patrati ce trebuie organitati in cele doua fluxuri. Ceea ce se intampla acum reprezinta discomfort, spatiu mult prea mic pentru de exemplu o cursa de 150 de pasageri. Acest terminal va fi folosit pentru plecari si sosiri pentru spatiul Shengen”, a declarat directorul interimar al Aeroportului International Iasi, Gheorghe Corjautanu.
Conform proiectului terminalul va avea 1.210 metri patrati iar pentru realizarea lucrarilor vor fi necesari aproximativ 20 milioane lei.
”Avand in vedere ca va functiona minim cinci ani, cred ca investitia se justifica. Dupa ce vom face celelalte terminale va fi o problema sa vedem ce destinatie dam acestei cladiri. Eu am propus o suprafata de 500 de metri patrati pentru ca dupa parerea mea satisfacea necesitatea procesarii unui numar de pasageri destul de mare. In acest moment avem acesti bani insa erau destinati lucrarilor la pista. Asta e situatia, vom imprumuta probabil mai mult”, a precizat presedintele CJ, Constantin Simirad.
" title="Stiri despre

Cu toate ca initial consilierii au convenit asupra unei suprafete de 500 de metri patrati pe care urma sa fie contruit terminalul, platforma a fost extinsa la presiunea deputatilor USL.
“Aceasta cladire va fi in conformitate cu normele internationale. In actuala cladire care are un spatiu limitat se poate vedea ca in totalitate sunt 712 metri patrati ce trebuie organitati in cele doua fluxuri. Ceea ce se intampla acum reprezinta discomfort, spatiu mult prea mic pentru de exemplu o cursa de 150 de pasageri. Acest terminal va fi folosit pentru plecari si sosiri pentru spatiul Shengen”, a declarat directorul interimar al Aeroportului International Iasi, Gheorghe Corjautanu.
Conform proiectului terminalul va avea 1.210 metri patrati iar pentru realizarea lucrarilor vor fi necesari aproximativ 20 milioane lei.
”Avand in vedere ca va functiona minim cinci ani, cred ca investitia se justifica. Dupa ce vom face celelalte terminale va fi o problema sa vedem ce destinatie dam acestei cladiri. Eu am propus o suprafata de 500 de metri patrati pentru ca dupa parerea mea satisfacea necesitatea procesarii unui numar de pasageri destul de mare. In acest moment avem acesti bani insa erau destinati lucrarilor la pista. Asta e situatia, vom imprumuta probabil mai mult”, a precizat presedintele CJ, Constantin Simirad.
">

Cu toate ca initial consilierii au convenit asupra unei suprafete de 500 de metri patrati pe care urma sa fie contruit terminalul, platforma a fost extinsa la presiunea deputatilor USL.
“Aceasta cladire va fi in conformitate cu normele internationale. In actuala cladire care are un spatiu limitat se poate vedea ca in totalitate sunt 712 metri patrati ce trebuie organitati in cele doua fluxuri. Ceea ce se intampla acum reprezinta discomfort, spatiu mult prea mic pentru de exemplu o cursa de 150 de pasageri. Acest terminal va fi folosit pentru plecari si sosiri pentru spatiul Shengen”, a declarat directorul interimar al Aeroportului International Iasi, Gheorghe Corjautanu.
Conform proiectului terminalul va avea 1.210 metri patrati iar pentru realizarea lucrarilor vor fi necesari aproximativ 20 milioane lei.
”Avand in vedere ca va functiona minim cinci ani, cred ca investitia se justifica. Dupa ce vom face celelalte terminale va fi o problema sa vedem ce destinatie dam acestei cladiri. Eu am propus o suprafata de 500 de metri patrati pentru ca dupa parerea mea satisfacea necesitatea procesarii unui numar de pasageri destul de mare. In acest moment avem acesti bani insa erau destinati lucrarilor la pista. Asta e situatia, vom imprumuta probabil mai mult”, a precizat presedintele CJ, Constantin Simirad.