Joi, 28 aprilie, a avut loc o sedinta la Consiliul local la care au luat parte 27 de consilieri municipali alaturi de Gheorghe Nichita. In cadrul intalnirii au fost dezbatute 27 de proiecte si totodata propuse bugetele pe 2011 a regiilor si societatilor subordonate si infiintarea taxei pentru desfacerea casatoriei pe cale administrativa.

Cei 12 consilieri democrat-liberali prezenti la sedinta s-au abtinut la vot la mai multe proiecte. Consilierul PNL Camelia Gavrila le-a cerut o explicatie, moment in care tensiunile politice s-au intensificat:
“Daca vreti sa stiti de ce ne abtinem, ar trebui sa facem o dezbatere pe proiect. Putem sa va dam motivele in scris”, a rabufnit consilierul local PDL, Gabriel Surdu.
“Se vede o atitudine anti Iasi, impotriva proiectelor benefice pentru Iasi”, a replicat primarul Gheorghe Nichita.
Surprinzator, cel mai controversat proiect dezbatut astazi a fist cel al trasurilor care vor strabate Iasul in scop turistic.
Consilierul PDL Constantin Birhala a cerut aminarea proiectului. "Proiectul este bun, ar aduce ceva frumos in Iasi, ar atrage turisti. Insa nu sintem de acord, pentru ca nu sint fixate in regulament zonele, traseele si nici programul de circulatie al acestor vehicule".
In replica, directorul tehnic al Primariei, Mihai Chirica a precizat ca : "Scopul acestui proiect nu este de a face un traseu de cursa regulata cu trasura, ci sa functioneze la cererea celor care au eveniment sau in scop turistic, de agrement sau personal. Se discuta apoi la comisia de circulatie si, in functie de ziua in care se petrece, de trafic, ii propunem si traseul, si ziua si ora la care se intimpla acest lucru. De aceea nu am impus o zona si un traseu".
"Ati fi dovedit un spirit de ieseni adevarati daca dadeati votul de accept pentru anumite segmente. As vrea sa ascult in acest mandat o apreciere la activitatea Primariei, dl. Ionescu, ca sa dovediti obiectivitate. Daca nu, o sa incheiem mandatul fara ca dvs., PDL, sa bifati o activitate constructiva", a sustinut Camelia Gavrila.
Spiritele s-au calmat insa dupa interventia primarului. " Ar trebui sa facem un traseu special cu trasurile, spre cartierul Amfiteatru. Universitatile au trasuri frumoase si fac anumite manifestatii cind au un eveniment. Regulamentul ne permite sa aprobam, in comisia de circulatie, aceste eveniment. Putem apoi sa extindem, cind putem crea pentru turism un rond pentru vizitat anumite zone din Iasi. In viitor avem timp sa facem curse regulate, un proiect de turism finantat si incurajat", a declarat Nichita.
In final, proiectul a fost supus la vot fiind aprobat, cu doar 4 abtineri.
Foto: adevarul.ro
Tag-uri:
Joi, 28 aprilie, a avut loc o sedinta la Consiliul local la care au luat parte 27 de consilieri municipali alaturi de Gheorghe Nichita. In cadrul intalnirii au fost dezbatute 27 de proiecte si totodata propuse bugetele pe 2011 a regiilor si societatilor subordonate si infiintarea taxei pentru desfacerea casatoriei pe cale administrativa.
,

Cei 12 consilieri democrat-liberali prezenti la sedinta s-au abtinut la vot la mai multe proiecte. Consilierul PNL Camelia Gavrila le-a cerut o explicatie, moment in care tensiunile politice s-au intensificat:
“Daca vreti sa stiti de ce ne abtinem, ar trebui sa facem o dezbatere pe proiect. Putem sa va dam motivele in scris”, a rabufnit consilierul local PDL, Gabriel Surdu.
“Se vede o atitudine anti Iasi, impotriva proiectelor benefice pentru Iasi”, a replicat primarul Gheorghe Nichita.
Surprinzator, cel mai controversat proiect dezbatut astazi a fist cel al trasurilor care vor strabate Iasul in scop turistic.
Consilierul PDL Constantin Birhala a cerut aminarea proiectului. "Proiectul este bun, ar aduce ceva frumos in Iasi, ar atrage turisti. Insa nu sintem de acord, pentru ca nu sint fixate in regulament zonele, traseele si nici programul de circulatie al acestor vehicule".
In replica, directorul tehnic al Primariei, Mihai Chirica a precizat ca : "Scopul acestui proiect nu este de a face un traseu de cursa regulata cu trasura, ci sa functioneze la cererea celor care au eveniment sau in scop turistic, de agrement sau personal. Se discuta apoi la comisia de circulatie si, in functie de ziua in care se petrece, de trafic, ii propunem si traseul, si ziua si ora la care se intimpla acest lucru. De aceea nu am impus o zona si un traseu".
"Ati fi dovedit un spirit de ieseni adevarati daca dadeati votul de accept pentru anumite segmente. As vrea sa ascult in acest mandat o apreciere la activitatea Primariei, dl. Ionescu, ca sa dovediti obiectivitate. Daca nu, o sa incheiem mandatul fara ca dvs., PDL, sa bifati o activitate constructiva", a sustinut Camelia Gavrila.
Spiritele s-au calmat insa dupa interventia primarului. " Ar trebui sa facem un traseu special cu trasurile, spre cartierul Amfiteatru. Universitatile au trasuri frumoase si fac anumite manifestatii cind au un eveniment. Regulamentul ne permite sa aprobam, in comisia de circulatie, aceste eveniment. Putem apoi sa extindem, cind putem crea pentru turism un rond pentru vizitat anumite zone din Iasi. In viitor avem timp sa facem curse regulate, un proiect de turism finantat si incurajat", a declarat Nichita.
In final, proiectul a fost supus la vot fiind aprobat, cu doar 4 abtineri.
Foto: adevarul.ro
" title="Stiri despre

Cei 12 consilieri democrat-liberali prezenti la sedinta s-au abtinut la vot la mai multe proiecte. Consilierul PNL Camelia Gavrila le-a cerut o explicatie, moment in care tensiunile politice s-au intensificat:
“Daca vreti sa stiti de ce ne abtinem, ar trebui sa facem o dezbatere pe proiect. Putem sa va dam motivele in scris”, a rabufnit consilierul local PDL, Gabriel Surdu.
“Se vede o atitudine anti Iasi, impotriva proiectelor benefice pentru Iasi”, a replicat primarul Gheorghe Nichita.
Surprinzator, cel mai controversat proiect dezbatut astazi a fist cel al trasurilor care vor strabate Iasul in scop turistic.
Consilierul PDL Constantin Birhala a cerut aminarea proiectului. "Proiectul este bun, ar aduce ceva frumos in Iasi, ar atrage turisti. Insa nu sintem de acord, pentru ca nu sint fixate in regulament zonele, traseele si nici programul de circulatie al acestor vehicule".
In replica, directorul tehnic al Primariei, Mihai Chirica a precizat ca : "Scopul acestui proiect nu este de a face un traseu de cursa regulata cu trasura, ci sa functioneze la cererea celor care au eveniment sau in scop turistic, de agrement sau personal. Se discuta apoi la comisia de circulatie si, in functie de ziua in care se petrece, de trafic, ii propunem si traseul, si ziua si ora la care se intimpla acest lucru. De aceea nu am impus o zona si un traseu".
"Ati fi dovedit un spirit de ieseni adevarati daca dadeati votul de accept pentru anumite segmente. As vrea sa ascult in acest mandat o apreciere la activitatea Primariei, dl. Ionescu, ca sa dovediti obiectivitate. Daca nu, o sa incheiem mandatul fara ca dvs., PDL, sa bifati o activitate constructiva", a sustinut Camelia Gavrila.
Spiritele s-au calmat insa dupa interventia primarului. " Ar trebui sa facem un traseu special cu trasurile, spre cartierul Amfiteatru. Universitatile au trasuri frumoase si fac anumite manifestatii cind au un eveniment. Regulamentul ne permite sa aprobam, in comisia de circulatie, aceste eveniment. Putem apoi sa extindem, cind putem crea pentru turism un rond pentru vizitat anumite zone din Iasi. In viitor avem timp sa facem curse regulate, un proiect de turism finantat si incurajat", a declarat Nichita.
In final, proiectul a fost supus la vot fiind aprobat, cu doar 4 abtineri.
Foto: adevarul.ro
">

Cei 12 consilieri democrat-liberali prezenti la sedinta s-au abtinut la vot la mai multe proiecte. Consilierul PNL Camelia Gavrila le-a cerut o explicatie, moment in care tensiunile politice s-au intensificat:
“Daca vreti sa stiti de ce ne abtinem, ar trebui sa facem o dezbatere pe proiect. Putem sa va dam motivele in scris”, a rabufnit consilierul local PDL, Gabriel Surdu.
“Se vede o atitudine anti Iasi, impotriva proiectelor benefice pentru Iasi”, a replicat primarul Gheorghe Nichita.
Surprinzator, cel mai controversat proiect dezbatut astazi a fist cel al trasurilor care vor strabate Iasul in scop turistic.
Consilierul PDL Constantin Birhala a cerut aminarea proiectului. "Proiectul este bun, ar aduce ceva frumos in Iasi, ar atrage turisti. Insa nu sintem de acord, pentru ca nu sint fixate in regulament zonele, traseele si nici programul de circulatie al acestor vehicule".
In replica, directorul tehnic al Primariei, Mihai Chirica a precizat ca : "Scopul acestui proiect nu este de a face un traseu de cursa regulata cu trasura, ci sa functioneze la cererea celor care au eveniment sau in scop turistic, de agrement sau personal. Se discuta apoi la comisia de circulatie si, in functie de ziua in care se petrece, de trafic, ii propunem si traseul, si ziua si ora la care se intimpla acest lucru. De aceea nu am impus o zona si un traseu".
"Ati fi dovedit un spirit de ieseni adevarati daca dadeati votul de accept pentru anumite segmente. As vrea sa ascult in acest mandat o apreciere la activitatea Primariei, dl. Ionescu, ca sa dovediti obiectivitate. Daca nu, o sa incheiem mandatul fara ca dvs., PDL, sa bifati o activitate constructiva", a sustinut Camelia Gavrila.
Spiritele s-au calmat insa dupa interventia primarului. " Ar trebui sa facem un traseu special cu trasurile, spre cartierul Amfiteatru. Universitatile au trasuri frumoase si fac anumite manifestatii cind au un eveniment. Regulamentul ne permite sa aprobam, in comisia de circulatie, aceste eveniment. Putem apoi sa extindem, cind putem crea pentru turism un rond pentru vizitat anumite zone din Iasi. In viitor avem timp sa facem curse regulate, un proiect de turism finantat si incurajat", a declarat Nichita.
In final, proiectul a fost supus la vot fiind aprobat, cu doar 4 abtineri.
Foto: adevarul.ro