A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1714913250.5268.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Restrictii de viteza in loc de lucrari de modernizare
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI LOCALE

SOCIAL
22-03-2011, ora 17:35

Restrictii de viteza in loc de lucrari de modernizare

Articol de Iulia Oprisanu

Gheorghe Nichita a hotarat ca de astazi tramvaiele sa circule cu 20 km/h pe Copou pe sensul de coborare pentru a evita accidente ca cel de ieri de la Fundatie . In acelasi timp, lucrarile pe caile de rulare a tramvaielor treneaza, iar masurile de innoire a parcului auto sunt insuficiente.

Accidentul de ieri din Fundatie l-a obligat pe primar sa ia masuri : „ Am decis reducerea vitezei de circulatie a tramvaielor pe Copou la 20 de km/h la coborare. Mai avem astfel de restrictii in oras in zona Cuza-Voda si in strada Padure. ” a declarat acesta.

In parcul auto al RATP au aparut in utlimii ani 50 de autobuze noi si mai multe tramvaie second-hand donate de elvetieni. . „ Am reusit acum cativa ani sa aducem 50 de autobuze noi, ma zbat de doi ani sa mai aduc inca 50 de autobuze, dar nu putem sa luam aceasta decizie de a aduce tramvaie noi cat timp nu avem o line modernizata. Noi nu putem achizitiona tramvaie noi care costa milioane de euro bucata care sa circule pe linii vechi. La un parc de 120 de tramvaie ori doua milioane de euro care este un pret mediu al tramvaiului, 240 de milioane de euro. ” Dar conform Herald Sun, o companie franceza a livrat catre primaria din Melbourne, Australia, 5 tramvaie in valoare de 8. 8 milioane de dolari, deci 1, 76 milioane de dolari pentru un tramvai. Asta ar insemna 1. 2 milioane de euro, mult sub cele 2 milioane de euro ale primarului Iasului.

Modernizarea cailor de rulare a tarmvaielor este un alt mit al celor trei mandate ale lui Gheorghe Nichita. Desi s-au investit peste 20 de milioane de euro in acest proiect, chiar el recunoaste ca mai multe trasee sunt la pamanat : Avem inca in oras portiuni de line de tramvai care aproape intra in pamant : de la Agronomiei si pana in Supercopou, pe Gavril Muzicescu si inca cateva pentru care incercam, in clipa de fata, sa gasim finantare pentru a le moderniza. Dorim sa continua aceste investitii atat prin fonduri nerambursabile, cum este cazul zonele Nicolina, Copou si Triumf, cat si din fonduri proprii, asa cum o sa fie Anastasie panu si Elena Doamna. Mai trebuie modernizate liniile de tramva si ne mai trebuie vreo 250 de milioane” .

Pentru lipsa de tramvaie noi, Nichita are si aici o explicatie : „ Strategia RATP-ului si Primariei Iasului nu este unica, asa este in toata Romania. Nici un oras din Romania nu a achizitionat tramvaie noi. Doar cei de la oradea au 10 tramvaie noi aduse de-a lungul timpului, iar acum achizitioneaza 20 de tramvaie second-hand. Toate din romanie sunt secon-hand, reconditionate sau modernizate. Tramvaiele elvetien sunt in stare perfecta de functionare. ”

Pana la modernizarea retelei de transport public municipal, s-a constituit o comisie tehnica care sa verifice starea actuala a vehiculeleor Regiei Autonome de Transport Public Iasi.

     
Tag-uri:

Gheorghe Nichita a hotarat ca de astazi tramvaiele sa circule cu 20 km/h pe Copou pe sensul de coborare pentru a evita accidente ca cel de ieri de la Fundatie . In acelasi timp, lucrarile pe caile de rulare a tramvaielor treneaza, iar masurile de innoire a parcului auto sunt insuficiente.

, Accidentul de ieri din Fundatie l-a obligat pe primar sa ia masuri :   „ Am decis reducerea vitezei de circulatie a tramvaielor pe Copou la 20 de km/h la coborare. Mai avem astfel de restrictii in oras in zona Cuza-Voda si in strada Padure. ” a declarat acesta.

In parcul auto al RATP au aparut in utlimii ani 50 de autobuze noi si mai multe tramvaie second-hand donate de elvetieni. . „ Am reusit acum cativa ani sa aducem 50 de autobuze noi, ma zbat de doi ani sa mai aduc inca 50 de autobuze, dar nu putem sa luam aceasta decizie  de a aduce tramvaie noi  cat timp nu avem o line modernizata. Noi nu putem achizitiona tramvaie noi care costa milioane de euro bucata care sa circule pe linii vechi. La un parc de 120 de tramvaie ori doua milioane de euro care este un pret mediu al tramvaiului, 240 de milioane de euro. ” Dar conform Herald Sun, o companie franceza a livrat catre primaria din Melbourne, Australia, 5 tramvaie in valoare de 8. 8 milioane de dolari, deci 1, 76 milioane de dolari pentru un tramvai. Asta ar insemna 1. 2 milioane de euro, mult sub cele 2 milioane de euro  ale primarului Iasului.

Modernizarea cailor de rulare a tarmvaielor este un alt mit al celor trei mandate ale lui Gheorghe Nichita. Desi s-au investit peste 20 de milioane de euro in acest proiect, chiar el recunoaste ca mai multe trasee sunt la pamanat : Avem inca in oras portiuni de line de tramvai care aproape intra in pamant : de la Agronomiei si pana in Supercopou, pe Gavril Muzicescu si inca cateva pentru care incercam, in clipa de fata, sa gasim finantare pentru a le moderniza. Dorim sa continua aceste investitii atat prin fonduri nerambursabile, cum este cazul zonele Nicolina, Copou si Triumf, cat si din fonduri proprii, asa cum o sa fie Anastasie panu si Elena Doamna. Mai trebuie modernizate liniile de tramva si ne mai trebuie vreo 250 de milioane” .

Pentru lipsa de tramvaie noi, Nichita are si aici o explicatie : „ Strategia RATP-ului si Primariei Iasului nu este unica, asa este in toata Romania. Nici un oras din Romania nu a achizitionat tramvaie noi. Doar cei de la oradea au 10 tramvaie noi aduse de-a lungul timpului, iar acum achizitioneaza 20 de tramvaie second-hand. Toate din romanie sunt secon-hand, reconditionate sau modernizate. Tramvaiele elvetien sunt in stare perfecta de functionare. ”

Pana la modernizarea retelei de transport public municipal, s-a constituit o comisie tehnica care sa verifice starea actuala a vehiculeleor Regiei Autonome de Transport Public Iasi.

" title="Stiri despre Accidentul de ieri din Fundatie l-a obligat pe primar sa ia masuri :   „ Am decis reducerea vitezei de circulatie a tramvaielor pe Copou la 20 de km/h la coborare. Mai avem astfel de restrictii in oras in zona Cuza-Voda si in strada Padure. ” a declarat acesta.

In parcul auto al RATP au aparut in utlimii ani 50 de autobuze noi si mai multe tramvaie second-hand donate de elvetieni. . „ Am reusit acum cativa ani sa aducem 50 de autobuze noi, ma zbat de doi ani sa mai aduc inca 50 de autobuze, dar nu putem sa luam aceasta decizie  de a aduce tramvaie noi  cat timp nu avem o line modernizata. Noi nu putem achizitiona tramvaie noi care costa milioane de euro bucata care sa circule pe linii vechi. La un parc de 120 de tramvaie ori doua milioane de euro care este un pret mediu al tramvaiului, 240 de milioane de euro. ” Dar conform Herald Sun, o companie franceza a livrat catre primaria din Melbourne, Australia, 5 tramvaie in valoare de 8. 8 milioane de dolari, deci 1, 76 milioane de dolari pentru un tramvai. Asta ar insemna 1. 2 milioane de euro, mult sub cele 2 milioane de euro  ale primarului Iasului.

Modernizarea cailor de rulare a tarmvaielor este un alt mit al celor trei mandate ale lui Gheorghe Nichita. Desi s-au investit peste 20 de milioane de euro in acest proiect, chiar el recunoaste ca mai multe trasee sunt la pamanat : Avem inca in oras portiuni de line de tramvai care aproape intra in pamant : de la Agronomiei si pana in Supercopou, pe Gavril Muzicescu si inca cateva pentru care incercam, in clipa de fata, sa gasim finantare pentru a le moderniza. Dorim sa continua aceste investitii atat prin fonduri nerambursabile, cum este cazul zonele Nicolina, Copou si Triumf, cat si din fonduri proprii, asa cum o sa fie Anastasie panu si Elena Doamna. Mai trebuie modernizate liniile de tramva si ne mai trebuie vreo 250 de milioane” .

Pentru lipsa de tramvaie noi, Nichita are si aici o explicatie : „ Strategia RATP-ului si Primariei Iasului nu este unica, asa este in toata Romania. Nici un oras din Romania nu a achizitionat tramvaie noi. Doar cei de la oradea au 10 tramvaie noi aduse de-a lungul timpului, iar acum achizitioneaza 20 de tramvaie second-hand. Toate din romanie sunt secon-hand, reconditionate sau modernizate. Tramvaiele elvetien sunt in stare perfecta de functionare. ”

Pana la modernizarea retelei de transport public municipal, s-a constituit o comisie tehnica care sa verifice starea actuala a vehiculeleor Regiei Autonome de Transport Public Iasi.

">Accidentul de ieri din Fundatie l-a obligat pe primar sa ia masuri :   „ Am decis reducerea vitezei de circulatie a tramvaielor pe Copou la 20 de km/h la coborare. Mai avem astfel de restrictii in oras in zona Cuza-Voda si in strada Padure. ” a declarat acesta.

In parcul auto al RATP au aparut in utlimii ani 50 de autobuze noi si mai multe tramvaie second-hand donate de elvetieni. . „ Am reusit acum cativa ani sa aducem 50 de autobuze noi, ma zbat de doi ani sa mai aduc inca 50 de autobuze, dar nu putem sa luam aceasta decizie  de a aduce tramvaie noi  cat timp nu avem o line modernizata. Noi nu putem achizitiona tramvaie noi care costa milioane de euro bucata care sa circule pe linii vechi. La un parc de 120 de tramvaie ori doua milioane de euro care este un pret mediu al tramvaiului, 240 de milioane de euro. ” Dar conform Herald Sun, o companie franceza a livrat catre primaria din Melbourne, Australia, 5 tramvaie in valoare de 8. 8 milioane de dolari, deci 1, 76 milioane de dolari pentru un tramvai. Asta ar insemna 1. 2 milioane de euro, mult sub cele 2 milioane de euro  ale primarului Iasului.

Modernizarea cailor de rulare a tarmvaielor este un alt mit al celor trei mandate ale lui Gheorghe Nichita. Desi s-au investit peste 20 de milioane de euro in acest proiect, chiar el recunoaste ca mai multe trasee sunt la pamanat : Avem inca in oras portiuni de line de tramvai care aproape intra in pamant : de la Agronomiei si pana in Supercopou, pe Gavril Muzicescu si inca cateva pentru care incercam, in clipa de fata, sa gasim finantare pentru a le moderniza. Dorim sa continua aceste investitii atat prin fonduri nerambursabile, cum este cazul zonele Nicolina, Copou si Triumf, cat si din fonduri proprii, asa cum o sa fie Anastasie panu si Elena Doamna. Mai trebuie modernizate liniile de tramva si ne mai trebuie vreo 250 de milioane” .

Pentru lipsa de tramvaie noi, Nichita are si aici o explicatie : „ Strategia RATP-ului si Primariei Iasului nu este unica, asa este in toata Romania. Nici un oras din Romania nu a achizitionat tramvaie noi. Doar cei de la oradea au 10 tramvaie noi aduse de-a lungul timpului, iar acum achizitioneaza 20 de tramvaie second-hand. Toate din romanie sunt secon-hand, reconditionate sau modernizate. Tramvaiele elvetien sunt in stare perfecta de functionare. ”

Pana la modernizarea retelei de transport public municipal, s-a constituit o comisie tehnica care sa verifice starea actuala a vehiculeleor Regiei Autonome de Transport Public Iasi.

Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii