Incepand cu 1 Iunie 2011, ApaVital ofera tuturor clientilor serviciul de verificare metrologica a contorilor de apa rece si apa calda in Laboratorul autorizat de Biroul Roman de Metrologie Legala Bucuresti la un tarif 10 lei (pentru contorul de apartament D. N. 15mm).

“Asa cum este stipulat in ORDINUL nr. 48 din 8 martie 2010 pentru aprobarea Listei oficiale a mijloacelor de masurare supuse controlului metrologic legal L.O. – 2010, contoarele de apa trebuie verificate metrologic cel putin o data la 5 ani. Acest serviciu are ca principal scop indepartarea temerilor privind calitatea inregistrarilor de consum efectuate prin intermediul contoarelor, precum si eventuala corectare a erorilor. Trebuie subliniat faptul ca anumite erori de consum apar mai ales din diferentele de sensibilitate la inregistrare intre clasele de contori. Este stiut faptul ca sensibilitatea contorului de apartament, la consumul de apa, este direct proportionala cu clasa din care face parte (Exemplu : contorul de clasa A „porneste” inregistrarea de la 60 l/ora, in timp ce contorul de clasa D porneste de la 11,5 l/ora) “, informeaza ApaVital.
Informatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon 0232 234 331, interior 5125 sau la numerele de telefon ale Centrului Unic de Apel ApaVital– 0800 808 969 ( apel gratuit in reteaua Romtelecom) sau 0232 969 (apel taxabil la client pentru celelalte retele de telefonie fixa sau mobila) 24 de ore din 24 ore , 7 zile din 7.
Foto: adevarul.es
Tag-uri:
Incepand cu 1 Iunie 2011, ApaVital ofera tuturor clientilor serviciul de verificare metrologica a contorilor de apa rece si apa calda in Laboratorul autorizat de Biroul Roman de Metrologie Legala Bucuresti la un tarif 10 lei (pentru contorul de apartament D. N. 15mm).
,

“Asa cum este stipulat in ORDINUL nr. 48 din 8 martie 2010 pentru aprobarea Listei oficiale a mijloacelor de masurare supuse controlului metrologic legal L.O. – 2010, contoarele de apa trebuie verificate metrologic cel putin o data la 5 ani. Acest serviciu are ca principal scop indepartarea temerilor privind calitatea inregistrarilor de consum efectuate prin intermediul contoarelor, precum si eventuala corectare a erorilor. Trebuie subliniat faptul ca anumite erori de consum apar mai ales din diferentele de sensibilitate la inregistrare intre clasele de contori. Este stiut faptul ca sensibilitatea contorului de apartament, la consumul de apa, este direct proportionala cu clasa din care face parte (Exemplu : contorul de clasa A „porneste” inregistrarea de la 60 l/ora, in timp ce contorul de clasa D porneste de la 11,5 l/ora) “, informeaza ApaVital.
Informatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon 0232 234 331, interior 5125 sau la numerele de telefon ale Centrului Unic de Apel ApaVital– 0800 808 969 ( apel gratuit in reteaua Romtelecom) sau 0232 969 (apel taxabil la client pentru celelalte retele de telefonie fixa sau mobila) 24 de ore din 24 ore , 7 zile din 7.
Foto: adevarul.es
" title="Stiri despre

“Asa cum este stipulat in ORDINUL nr. 48 din 8 martie 2010 pentru aprobarea Listei oficiale a mijloacelor de masurare supuse controlului metrologic legal L.O. – 2010, contoarele de apa trebuie verificate metrologic cel putin o data la 5 ani. Acest serviciu are ca principal scop indepartarea temerilor privind calitatea inregistrarilor de consum efectuate prin intermediul contoarelor, precum si eventuala corectare a erorilor. Trebuie subliniat faptul ca anumite erori de consum apar mai ales din diferentele de sensibilitate la inregistrare intre clasele de contori. Este stiut faptul ca sensibilitatea contorului de apartament, la consumul de apa, este direct proportionala cu clasa din care face parte (Exemplu : contorul de clasa A „porneste” inregistrarea de la 60 l/ora, in timp ce contorul de clasa D porneste de la 11,5 l/ora) “, informeaza ApaVital.
Informatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon 0232 234 331, interior 5125 sau la numerele de telefon ale Centrului Unic de Apel ApaVital– 0800 808 969 ( apel gratuit in reteaua Romtelecom) sau 0232 969 (apel taxabil la client pentru celelalte retele de telefonie fixa sau mobila) 24 de ore din 24 ore , 7 zile din 7.
Foto: adevarul.es
">

“Asa cum este stipulat in ORDINUL nr. 48 din 8 martie 2010 pentru aprobarea Listei oficiale a mijloacelor de masurare supuse controlului metrologic legal L.O. – 2010, contoarele de apa trebuie verificate metrologic cel putin o data la 5 ani. Acest serviciu are ca principal scop indepartarea temerilor privind calitatea inregistrarilor de consum efectuate prin intermediul contoarelor, precum si eventuala corectare a erorilor. Trebuie subliniat faptul ca anumite erori de consum apar mai ales din diferentele de sensibilitate la inregistrare intre clasele de contori. Este stiut faptul ca sensibilitatea contorului de apartament, la consumul de apa, este direct proportionala cu clasa din care face parte (Exemplu : contorul de clasa A „porneste” inregistrarea de la 60 l/ora, in timp ce contorul de clasa D porneste de la 11,5 l/ora) “, informeaza ApaVital.
Informatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon 0232 234 331, interior 5125 sau la numerele de telefon ale Centrului Unic de Apel ApaVital– 0800 808 969 ( apel gratuit in reteaua Romtelecom) sau 0232 969 (apel taxabil la client pentru celelalte retele de telefonie fixa sau mobila) 24 de ore din 24 ore , 7 zile din 7.
Foto: adevarul.es