A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1716103756.8092.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Fenechiu: “CFR Marfa a ajuns intr-o gaura neagra pentru ca se fura mult prea mult in Romania si se permit mult prea multe abuzuri si scurgeri de bani”
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI LOCALE

POLITIC
30-12-2012, ora 17:19

Fenechiu: “CFR Marfa a ajuns intr-o gaura neagra pentru ca se fura mult prea mult in Romania si se permit mult prea multe abuzuri si scurgeri de bani”

Articol de Diana Dumitriu

Ministrul Transporturilor Relu Fenechiu a declarat azi, intr-o conferinta de presa, ca desi CFR Marfa a ajuns intr-o gaura neagra din cauza unor contracte impotriva intereselor statului pentru ca ”se fura mult prea mult in Romania si ca se permit mult prea multe abuzuri si scurgeri de bani”. Exista, totusi, si o veste buna ”compania feroviara poate deveni profitabila” - crede Fenechiu dupa ce a aflat ca la CFR Infrastructura s-a reusit diminuarea pierderilor.

Camioanele de mare tonaj merg supraincarcate pe strazi si acest lucru nu se poate face decat dand spaga unde trebuie, in vami se cantaresc masinile dupa ureche, iar CFR Marfa este o gaura neagra in care se fac contracte parca dedicate impotriva intereselor companiei si statului. La CFR Infrastructura s-a reusit diminuarea pierderilor cu aproape 200 milioane de euro si astazi este deja pe profit, insa organizarea companiei trebuie regandita, pentru ca se gaseste in situatia ca are datorii, dar are de incasat foarte multi bani de la CFR Marfa si de la CFR Calatori”, a spus ministrul Transporturilor Relu Fenechiu.

El spune ca intrucat CFR Marfa si CFR Calatori au mari pierderi, niciodata nu se vor putea achita datoriile catre CFR Infrastructura. El a mai spus ca in 2007, a inregistrat mari pierderi atunci cand CFR Marfa s-a asociat cu o firma, dupa ce a intrat in afacere cu 6.000 de vagoane.

M-am trezit acum cu o cerere de la acea companie sa schimbam o mie din cele sase mii de vagoane, ca nu mai sunt bune. Am pus o intrebare simpla: ce profit a avut CFR Marfa in urma asocierii? Am aflat ca a avut pierderi in fiecare an. Sunt foarte curios ce raspuns o sa-mi dea actuala conducere a CFR Marfa la aceasta chestiune”, a mai spus ministrul Transporturilor.

El a precizat ca va cauta solutii de eficientizare a companiilor din subordine care merg in pierdere prin oprirea hotiilor si dar cu un management performant.

Societatile care pot sa fie profitabile trebuie lasate sa fie profitabile, iar cele care nu pot deveni profitabile le lichidam, le inchidem sau le privatizam, asta insa doar dupa ce ne convingem ca nu se poate face nimic din ele. Eu sunt convins ca prin management performant si oprirea hotiilor, CFR Marfa poate deveni profitabila”, a mai spus ministrul Transporturilor.

Foto: agenda.ro

     
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii