A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1716039696.4848.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Doua statii din Iasi au fost transformate in statii interactive
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI LOCALE

SOCIAL
06-04-2015, ora 08:10

Doua statii din Iasi au fost transformate in statii interactive

Articol de Cristian Amariei
Doua statii din Iasi au fost transformate in statii interactive. Implementarea reprezinta un proiect special de comunicare urbana realizat printr-o colaborare intre WINK, agentia Namogo si managementul pub-ului britanic The Trumpets.

Pentru a exemplifica atmosfera din interiorul The Trumpets, cele doua statii au fost transformate in spatii care sa imprieteneasca pub-ul cu oamenii si cu orasul: dincolo de decorarea specifica localului, proiectul prevede si un jukebox incorporat in city light-ul statiilor, de unde calatorii pot selecta si asculta melodii dintr-un playlist creat special, iar banca a fost inlocuita cu scaune de bar.

Ne dorim ca acest proiect sa inspire si alte companii in procesul de a alege metode cat mai utile, interactive sau inteligente de comunicare pe segmentul Out of Home, unde accentul sa fie pus mai degraba pe beneficiile aduse comunitatii decat pe impact vizual si atat”, spune Raluca Gavrilescu, Brand Stylist la Namogo.

Demersul are ca scop principal integrarea pub-ului britanic in peisajul iesean ca o parte amuzanta si distractiva a diversitatii sale. Abordarea vizeaza mai mult imbinarea utilului cu placutul si ofera practic iesenilor o experienta frumoasa – aceea de a selecta si de a asculta piesele britanice preferate, in timp ce asteapta autobuzul in statie. Astfel, participantii la trafic vor putea interactiona cu statia, cu ceilalti si vor afla si ce muzica se asculta in pub-ul The Trumpets.

WINK incurajeaza companiile, publicitarii si agentiile sa implementeze proiecte creative pe statii, săa comunice cu oamenii si sa stabileasca o legatura cu ei si, nu in ultimul rand, sa experimenteze. „Lumea e pregatita si vrea sa interactioneze cu brandurile si altfel decat prin simple anunturi; ori, nu-i asa, experientele sunt cele care implica publicul si genereaza rezultate”, precizeaza Ioana Cordun, Communication & Media Specialist la WINK.
     
Tag-uri: iasi, statii, muzica
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (2)  
Erickaller,  08.07.2017 00:33

wh0cd917644 buy zithromax no prescription cephalexin vermox diflucan cheap bupropion cytotec

   
Erickaller,  14.05.2017 05:38

wh0cd625050 advair diskus

   
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii