A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1715752763.4603.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Dalkia Termo Iasi a lansat azi Centrul de Apel non-stop si contractul de abonament
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI LOCALE

SOCIAL
05-03-2013, ora 16:27

Dalkia Termo Iasi a lansat azi Centrul de Apel non-stop si contractul de abonament

Articol de Diana Dumitriu

Dalkia Termo Iasi S.A. a devenit operatorul Serviciului Public de Termoficare al Municipiului Iasi pe 12 noiembrie 2012. Astfel, in urmatorii 20 de ani, Sistemul de Alimentare Centralizata cu Energie Termica in Iasi va fi exploatat de echipa noastra pe baza unui contract de performanta, de rezultate.

Pe langa respectarea celor 41 de indicatori de performanta tehnica si comerciala la care Dalkia Termo SA s-a angajat prin Contractul de Delegare a Serviciului Public incheiat cu Primaria Municipiului Iasi, principalele obiective sunt promovarea avantajelor sistemului centralizat si o relatie directa si permanenta cu clientii finali.

In acest sens, societatea noastra a lansat oficial Centrul de Apel non-stop dedicat iesenilor, precum si o serie de servicii suplimentare, pe care le numim „dupa contor”, a spus Ana Maria Icătoiu, membru directoriat Dalkia Termo Iasi.

Centrul de Apel non-stop 0 800 800 123 (numar gratuit in orice retea de telefonie fixa sau mobila) permite oricarui client sa sune pentru a solicita informatii, a face reclamatii sau a solicita interventia echipelor noastre tehnice.

Centrul de Apel apartine societatii Apa Nova Ploiesti (membra a grupului Veolia Apa) si este localizat la Ploiesti, fiind vorba de aceeasi structura ce deserveste clientii Dalkia de la Ploiesti.

In momentul realizarii apelului, comunicarea codului de client operatorului ce preia telefonul constituie un mijloc de a accelera identificarea clientului apelant in baza de date; clientii ce suna la Centrul de Apel pot fi identificati si pe baza adresei de domiciliu complete.

Serviciile „dupa contor” sunt servicii pe care le oferim tuturor clientilor nostri chiar in zona lor de proprietate. Conform contractului de furnizare a energiei termice valabil la nivel national, responsabilitatea contractuala a furnizorului de termoficare se opreste la contor, la bransament. Insa aproape intotdeauna problemele cu care clientii nostri se confrunta in ceea ce priveste alimentarea cu apa calda si caldura sunt localizate dincolo de contor, la instalatiile interioare de energie termica aflate in proprietatea lor.

De aceea, echipa Dalkia ofera clientilor sai un fel de „asigurare” sub forma unui contract de abonament / service de 3 tipuri:

„BRONZE” = 2 lei/luna/apartament

„SILVER” = 4 lei/luna/apartament

„GOLD” = 6 lei/luna/apartament,

contract care cuprinde diferite servicii cum ar fi:

- Interventia tehnica (24/24 ore) pentru limitarea si izolarea defectiunilor/avariilor aparute in instalatiile interioare de energie termica

- Inspectia si diagnoza anuala asupra starii tehnice a tuturor instalatiilor interioare de energie termica

- Inspectia si diagnoza anuala asupra starii tehnice a instalatiilor interioare de utilizare a apei reci (fara canalizare)

- Raport anual cu detalii asupra starii instalatiilor interioare de utilizare a energiei termice (in urma diagnozei “la cald” de mai sus) si apei reci, plus oferta comerciala pentru executie lucrari cu echipele noastre

- Raport lunar cu evidentierea tuturor interventiilor efectuate de echipele Dalkia Termo Iasi pe baza contractului de abonament

- Raport lunar al situatiei financiare contractuale dintre Dalkia Termo Iasi si respectivul client

- Evaluarea anuala a consumului sezonului anterior de incalzire, insotit de recomandari privind masurile necesare a fi aplicate de client in vederea eficientizarii

- Informari scrise asupra modificarilor legislative aparute, daca este cazul

- Reducere la manopera pentru lucrarile de reparatii executate cu echipele Dalkia Termo Iasi.

Avand in vedere aceste elemente precum si starea tehnica uneori precara a instalatiilor interioare din blocuri, consideram oportuna existenta unei astfel de „asigurari non-stop” pentru apartamente pe baza unui contract de abonament. Un astfel de contract asigura certitudinea existentei 24/24 hrs a unei echipe tehnice de interventie in caz de urgenta in urma unui simplu telefon la 0 800 800 123, urmand ca eventualele remedieri sau lucrari de reparatii sa poata fi executate de specialistii nostri”, a spus Ana Maria Icatoiu.

PROMOTIE DE LANSARE, VALABILA PANA DE PASTI (5 MAI 2013):

- Toate contractele de tip "GOLD" (adica 6 lei pe luna pe apartament) semnate pe minim 2 ani beneficiaza de 6 luni gratuitate la plata abonamentului

- Toate contractele de tip "SILVER" (adica 4 lei pe luna pe apartament) semnate pe minim 2 ani beneficiaza de 4 luni gratuitate la plata abonamentului

REGULI DE INTERVENTIE IN CAZ DE AVARIE LA INSTALATIILE INTERIOARE ALE BLOCULUI („DUPA CONTOR”):

- Prima interventie tehnica pe o scara de bloc in caz de avarie la instalatiile interioare (dincolo de contor) in urma telefonului dat la Centrul de Apel de catre orice locatar va fi gratuita.

- A doua oara se va interveni in caz de avarie survenita dupa contor doar daca exista contract de abonament (GOLD / SILVER / BRONZE) semnat intre client si Dalkia Termo Iasi sau daca respectivul client achita ulterior costul deplasarii echipei noastre (39,80 lei cu TVA) si al interventiei (in functie de lucrarile realizate).

Foto: callmestaffing.com

     
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii